Wednesday, April 29, 2009

Preparation for Pipit Market Gathering

這一次的活動,我沒正式參與,可是Joan & Shi Min答應讓我借放一些東西在她們的檔口。這一次,我純粹以探訪者的身份出席。嘻嘻~~

昨天找出了之前的一些手作品,裝飾裝飾,待賣。;-)

耽擱好久的項鏈終于出爐了。;-)
這是之前做的項鏈,現在才拿出來賣

你比較喜歡那一個呢?

簡簡單單的設計,都是出自我手哦!(有點驕傲... 嘻嘻)

做了蠻就的胸針,現在派上用場了

黏土向日葵胸針

這些就是昨晚準備的

今晚會再加油!

你們有空的話,也可以在這星期天(3/5/09),到Time Square的Pipit Market Gathering走走,我也會在那邊。

Activity:

DATE: 3th May 2009 (Sunday)
TIME: 11am ~ 8pm
VENUE: BERJAYA TIMES SQUARE , KL ( Level 7 , near Theme Park entrance )

16 comments:

  1. 恩恩
    我可能会去~
    到时再光临你的东东~
    呵呵

    ReplyDelete
  2. I like the second one, purple and white, but nowadays I have no chance to wear this, I'm home maker now, no place to go..too bad...

    ReplyDelete
  3. 丁丁,到時見。

    snowflix, thanks

    emile, hehe... home maker oh..so nice

    ReplyDelete
  4. Wow! You're very crafty! These are some really nice accessories!

    Have fun at the Pipit Market Gathering!

    ReplyDelete
  5. wow....希望你的東西可以大買哦 =)

    ReplyDelete
  6. 好美啊啊啊!
    可惜我没在哪儿!唉 =(

    ReplyDelete
  7. 如沒有任何意外,我會在joan的檔口幫忙加油打氣哦。期待那天與你碰面。

    ReplyDelete
  8. 小悶瓜,沒關系。下次有機會再出席。;-)

    jeslyn,我也會過去。;-)

    ReplyDelete
  9. Hey, I plan to get a nice necklace as a birthday gift for my colleague who is 35 yrs old. Any good recommendation from ur product ar? :D

    ReplyDelete
  10. good luck and congratulations to you:-)) wish that I can sell my cards too;-)) hugs, ying

    ReplyDelete
  11. 乍看已經很吸引人了呢

    ReplyDelete
  12. 我又来了~ 你的作品是网上购物吗? 还是你有专属的店?

    ReplyDelete

Thanks for your time!
雯字。倩影谢谢您的宝贵时间
欢迎再来!;-)

Click me to support me ;-)